blogspot visitor counter

vineri, 18 februarie 2011

Ups

Mno, şi eu şi frate-miu suntem fumători. De 3 săptămâni taică-miu s-a lăsat de fumat. Cu câţiva ani în urmă, îl întrebam "Tu când te laşi de fumat, nu vezi cum tuşeşti?" şi ne răspundea "Când o să vă lasaţi şi voi!". Na, că s-a lăsat. Acum ne întreabă "Dar voi când vă lăsaţi de fumat?". Ce să-i mai zic acum? Că aştept să nu-mi mai permit să cumpăr ţigări? De ce să mă las? Evident, în afară de motivele de sănătate. Merge aşa de bine cu berea şi ridichea aia de la berărie. Sau cu o cafea...
Şi nu poţi să ai barbă şi să nu fumezi... Adică, ce dracu! Şi bărbierit şi nefumător? Cum ar veni asta?
 fumător nebărbierit
 (ipotetic) nefumător bărbierit

56 de comentarii:

  1. Desi sunt anti-fumat (si cu toate astea fumez pasiv la greu din cauza prietenilor), votez pentru prima poza. Categoric look-ul este mult mai interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect, asa zic si eu. Fumator fara barba nu se poate, sau macar o mustata ceva acolo

    RăspundețiȘtergere
  3. ingrijit asa barbierit pana la os, e gay

    RăspundețiȘtergere
  4. Acu, io-nteleg asa: ca sa te lasi de fumat, trebuie doar sa renunti la barba...:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da. Dar as fi atat de deprimat incat m-as apuca de baut.

    RăspundețiȘtergere
  6. In a doua poza arati ca un veritabil urmas al lui Ginghis Han, prima parca ar fi reclama la Malboro.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt un sfert tatar, trebuie sa recunosc, dar nu am codita din aia la spate, ras in cap si doar cu codita la spate, pana la urma turcii si tatarii au aceleasi origini, deci sa ma bucur cand se spune un asa lucru.
    Lucky Strike forever.

    RăspundețiȘtergere
  8. Partea cu urmasul lui Ginghis Han a fost un compliment si ma bucur ca ai luat-o ca atare.

    Si pe deasupra mai esti si foarte fidel...cel putin marcii de tigari pe care le fumezi.

    RăspundețiȘtergere
  9. fidel, mai e la cautare caracteristica asta? Trebuie sa constientizezi mai intai ca e un lucru ce tine de verticalitate, respectul pentru sine, in primul rand.

    RăspundețiȘtergere
  10. "Fidelitatea tine de verticalitate, de respectul de sine"!? Nu neaparat.
    Nici macar noua insine nu putem fi intotdeauna fideli, ce pretentie sa mai avem la fidelitate fata de altcineva?

    Azi am facut clatite.

    RăspundețiȘtergere
  11. aaaaaaa... nu m-ai chemat la o telenovela la clatitele alea :(
    zi macar ce am pierdut, cu ce le-ai facut?

    RăspundețiȘtergere
  12. O parte cu urda si spanac (cum am mancat de curand intr-un restaurant), cu Nutella, gem de caise si capsuni si cu inghetata de vanilie...dupa care mi-am facut siesta vreo juma de zi.

    Daca e bal, bal sa fie!

    Fiind prima oara cand am facut clatite, am preferat sa le incerc pe persoane obisnuite cu aptitudinile mele culinare. Au supravietuit cu totii.

    RăspundețiȘtergere
  13. Urda si spanac...cah
    dar alea cu gem de caise, capsuni si INGHETATA DE VANILIE!!! suna bine de tot.
    mmmmmmm
    chiar daca nu ti-ar fi iesit, o mica indigestie nu ar fi omorat pe nimeni.
    deci telenovela nu ai bagat, dar o mica mizerie tot a iesit la clatitele alea. e bine asa

    RăspundețiȘtergere
  14. Cum sa-ti creez eu tie o indigestie? Nu m-ar lasa constiinta.

    Alea cu urda si spanac au fost cele mai bune, ca le-am pus si la cuptor. Absolut delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai tu constiinta? parca ziceai ca nu poti fi fidela, sau vorbeai asa in general. how convenient

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu vorbeam despre mine in mod special,ci trageam o concluzie. Eu, spre deosebire de altii, sunt realista. Dar voi barbatii va incapatanati sa credeti in niste lucruri, pe care tot voi va grabiti sa le incalcati. I don´t get it...

    RăspundețiȘtergere
  17. Mwhahahahaa! Finally, I see some flesh!

    ce inseamna "sunt realista"? ca sa pot compara cu "voi barbatii"

    RăspundețiȘtergere
  18. Cum adica, "finally I see some flesh?"

    Ma consider (perceptia mea subiectiva, normal)realista, pt ca eu nu cred in multe stupizenii, cum ar fi mitul fidelitatii vesnice. In schimb cred intr-o convietuire de lunga durata si o implinire alaturi de aceeasi persoana.

    Se pare ca majoritatea barbatilor din jurul meu cred in fidelitatea vesnica si in momentul cand vin eu si le zic ca nu cred in asa ceva, sunt profund lezati. Wtf?

    Poate ma luminezi tu.

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai, convietuire de lunga durata si o implinire alaturi de aceeasi persoana cam e fidelitate, nici ca o puteai spune mai bine.
    Cat despre restul barbatilor, who the fuck cares?
    hai totusi sa-ti fac pe plac si sa incerc un raspuns: ghinion!!! ce te astepti sa te inteleaga toata lumea, get a grip!

    In legatura cu "I see some flesh" - ascultam Cannibal Corpse si mi s-a parut potrivit comentariul. Ascultam doar in scop educational.

    RăspundețiȘtergere
  20. Dar convietuirea de lunga durata si implinirea alaturi de aceeasi persoana nu implica neaparat fidelitate oarba.

    Nu putem cauta certitudini intr-o lume relativa.

    RăspundețiȘtergere
  21. Dar ce mai implica fidelitatea, fie ea si oarba?

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Anonim: implinirea alaturi de o persoana are drept consecinta fidelitatea.

    Daca nu exista acea implinire de care spui, e doar convietuire, iar fidelitatea e de fapt intertie.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Canibal & Missy: Poate imi spuneti voi intre timp ce e fidelitatea. Pentru mine e un concept asa abstract, ca mai am nevoie de timp sa formulez un raspuns care sa sintetizeze cel mai bine parerile mele pe marginea temei.

    RăspundețiȘtergere
  25. @Anonim: Pai nu poate sa-ti spuna nimeni ce e, o simti, vine de la sine daca tot zici de persoana cu care sa convietuiesti si sa cladesti and shit.

    @LaMia: ntz ntz ntz eyvah be

    RăspundețiȘtergere
  26. De acord cu Canibal.

    Totul se reduce la gradul de satisfactie sentimentala, intelectuala sau de ce natura vrei tu pe care il obtii. Daca ti-e asa de bine ca nu mai vrei sa schimbi jobul, tigarile, prietenul, Windows-ul cu MacOS , atunci incepi sa ai idee ce inseamna fidelitate.

    RăspundețiȘtergere
  27. Sub aparenta de canibal dur, ascunzi o mare sensibilitate.

    Tind sa cred ca esti sigur Pesti sau Rac.

    RăspundețiȘtergere
  28. Rac sunt.
    Nu ti-a zis mama sa te feresti de Raci?:)))
    mai ales de turci Raci bruneti cu ochii verzi :)))))
    nu sunt dur, sunt un miel de om

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce te-am nimerit!
    Nu, nu mi-a spus mama, insa mi-e frica de raci, mai ales daca sunt bruneti cu ochii verzi:-))
    Sunt prea sensibili si ma dezarmeaza.

    RăspundețiȘtergere
  30. ti-e frica de raci, cum vine asta?
    niste oameni asa de buni la suflet...
    ce ti-au facut oamenii astia rai?

    RăspundețiȘtergere
  31. Pai ti-am scris in comentariul anterior: sensibilitatea lor ma dezarmeaza. Cred in fidelitatea vesnica, sunt niste mielusei (dupa cum afirma singuri:-). Presupun ca si plang la filme.
    Prea multe pentru o persoana fara constiinta, ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  32. te pomenesti ca esti Leu.
    cat priveste fidelitatea, ti-am mai spus, vine ea singura, daca e sa fie, e ok, daca nu vine si esti sincera cu tine si cu persoana de langa tine sau ma rog, depinde de caz, persoanele :))), iar e ok.
    depinde de fiecare si de gradul de intelegere, toleranta, acceptare and so on, pe care il poate pune in joc.

    RăspundețiȘtergere
  33. Sunt eu asa "feroce" si plina de sine ca un leu!? :-(
    La partea cu fideliatea, I give up, ai dreptate.
    Insensibilii, ca mine, pot invata ceva de la un rac sensibil si bland ca un mielusel.

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu ma pricep deloc la treburile astea cu zodiile, am bagat asa din burta.
    toti invatam pe parcursul vietii...suna ca din putul intelepciunii

    RăspundețiȘtergere
  35. Imi bag si eu nasul in discutia altora da na, fiind pe blog merge ca e public...

    @Anonim: toate informatiile despre Canibal le ai la dispozitie din profilul lui de la autori: zodie, oras, nume, prenume... Mi-e greu sa cred ca 'ai ghicit'.
    Ok la faza cu ghicit orasul, da la zodie ...scrie mare si clar.
    Sau e de dragul jocului si m-am gasit eu cu intrebari stupide :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Da chiar, nu am realizat asta :)))
    Ar cam trebui sa schimb citatul ala ca nu mai e de actualitate.

    RăspundețiȘtergere
  37. @Missy: spre deosebire de alti cititori ai acestui blog, eu nu am preocupari politienesti. Nici macar nu am citit profilul. Placerea mea consta in a descoperi oamenii, prin prisma mea, nu in a-i cerceta dinainte.
    Orasul a fost foarte usor sa-l identific, numele l-a scris Canibal singur intr-un post, iar zodia...ei bine, printre frivolitatile mele se numare cititul in zodii si...am nimerit.

    RăspundețiȘtergere
  38. @Canibal: ce se intampla de in ultima vreme tot apar tipe care sar sa te protejeze? :-))

    RăspundețiȘtergere
  39. @Anonim: mi se pare putin deplasat comentariul prin care afirmi ca am preocupari politienesti, in contextul in care informatia este publica si prezentarea autorilor am intalnit-o pana acum pe toate blog-urile.
    Cum si autorii au curiozitatea de a afla cu cine interactioneaza, asa si eu am curiozitatea de a afla informatiile pe care ei au decis sa le faca publice. Si nici n-am pretins mai mult.
    In plus, cand am in fata o pagina web cu multe link-uri, accesez multe din ele...poate-i doar defect profesional, ca-s programator, iar oamenii 'normali' nu fac asa.

    RăspundețiȘtergere
  40. Va rog frumos, sa nu ne certam!

    @Missy: eu m-as fi simtit complimentat daca cineva ar fi spus ca am activitati politienesti, cel mai mare compliment pe care mi l-ar putea spune cineva ar fi sa-mi spuna :"Mama, ce stalker esti!", ma rog, daca asta intra la treburi politienesti, si intra, numai ca putin pe invers.
    Stii si graphic design pe langa programare?

    @Anonim: take it easy. calm down. relax. breathe. geeeezzz.
    Tipe care sar sa ma protejeze? Ia! Unde? A mai aparut vreo Anonima?

    RăspundețiȘtergere
  41. @Canibal: o sa-mi schimb nick-ul in 'The Cop' ca suna mai dur asa...sau poate CSI Investigatii :))
    Nu, nu stiu graphic design din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  42. @anonim si Canibal: asl pls! tu ce muzica asculti?!
    (in cazul in care conteaza nu sunt tipa nici tip sunt ... )

    RăspundețiȘtergere
  43. Nici tipa, nici tip, te cheama Teddy...te pomenesti ca esti un ursulet panda. How cute!

    RăspundețiȘtergere
  44. era sa o nimeresti cu ursuletul panda :))))
    Ia zi Teddy, cainele futacios, ce mai face panda?

    RăspundețiȘtergere
  45. Teddy, imi cer scuze, tot te confund cu mamaeee

    RăspundețiȘtergere
  46. CONCENTREAZA-TEEEEEE!!!!
    si totusi... asl pls?!

    RăspundețiȘtergere
  47. si asa ca o paranteza... oricum pe blogul asta una intrebi alta primesti raspuns. Dezamagire totala! imi iau jucariile si plec!

    RăspundețiȘtergere
  48. 23, male, buc
    gizas
    matali? 18, pechinez, buc? :))))

    RăspundețiȘtergere
  49. @Teddy: sunt cam confuza.Ca sa-ti raspund, spune-mi macar ce esti: tip, tipa, urs panda sau pechinez? ca sa stiu cui si cum ma adresez.

    RăspundețiȘtergere
  50. eu mi-am luat jucariile si am plecat!!!
    si ca sa fie clar: 26, f,bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  51. Edi are pentru tine
    Fructe multe, vitamine
    Ba, macar lasa uneltele mizeriei aici, stii si tu, niciodata nu ai destule, ti le inapoiez cat de curand.
    Te-am mintit, Teddy, am 28 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  52. Ia sa vedem...Ne adresam sau nu ne adresam!?

    RăspundețiȘtergere
  53. Cui sa ma adresez, daca si-a luat jucariile si a plecat? In plus, sunt dezamagita,eu ma asteptam sa fie un ursulet panda.

    Nu primesc si eu un martisor "virtual" de 1 martie?

    RăspundețiȘtergere
  54. @Anonim: Nu pot posta martisoarele pe care le-am facut chiar numai ce. Ar fi mult prea gay sa postez o poza cu un martisor hand made si o urare . Mult prea gay ar fi. "Primavara fericita tuturor!!!!" Nu. Nu fac asa ceva.

    Dar pot inmana unul. Un martisor trebuie prins sau legat de catre persoana care il ofera.

    RăspundețiȘtergere

baga comment