blogspot visitor counter

vineri, 4 februarie 2011

Renasterea Phoenix

Cativa ani in urma, eram dezamagit de Phoenix, gen nu am mai ascultat, de cand au scos mizeria aceea de Baba Novak si concertele cu Bogdan Bradu.
EI bine, ieri am aflat ca l-au schimbat pe Bradu cu Bogdan Muntenita. De anu trecut. Acum imi pare rau ca am ratat concertul Cei Ce Ne-au Dat Nume.
Mai jos, va pun sa ascultati Phoenix - Colinda Casei.
Phoenix - Colindul casei
   
  Asculta  mai multe  audio   rock

Colindul casei
cules din comuna Gropeni, judeţul Brăila, de la un bunic de-ai lui
 
Icea, Doamne, ‘n ceste curţi,
Ceste curţi, la cest Domn bunu,
Cest Domn bunu, Dumnezeu.
*
M-a crescut, mi-a fost născutu,
Oi, lerum, dai lerului, Doamne,
De doi smirnă minunaţi.
*
De doi smirnă minunaţi,
Oi, lerum, dai lerului, Doamne,
De tulpină depărtaţi.
*
La vârşav la nouă meri,
Oi, lerum, dai lerului, Doamne,
Mi-arde nouă lumânări.
*
Sus îmi arde, jos îmi pică,
Pică una, pică două,
Picătura cea de rouă.
*
Faptu’ mi s-a ruptu, mi s-a,
Oi, lerum, dai lerului, Doamne,
Şi-un pârâu cu apă caldă.
*
Dar în el cine  se scaldă?
Oi, lerum, dai lerului, Doamne,
Scaldă bunul Dumnezeu.
*
Se scălda şi se-mbăia,
Oi, lerum, dai lerului, Doamne,
Vrăjmântar se primenea.
*
Vrăjmântar şi mohorâtu,
Oi, lerum, dai lerului, Doamne,
Lungu-i larg până-n pământ.
*
Ţurţurele de argint,
Oi, lerum, dai lerului, Doamne,
Făcea dâră pe pământ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

baga comment