blogspot visitor counter

joi, 12 martie 2009

Femeie de milionar

Astazi, citind presa, dau peste un articol reprezentand dreptul la replica al Mihaelei Radulescu. Acelasi mesaj in toate cotidienele. In fine, nu asta e important. Se pare ca Mihaela Radulescu (MR) a divortat de barbat'su si locuieste sau locuia impreuna cu acesta si cu copilul lor in continuare in locuinta comuna sau nu, nu cunosc. Aseara cica fostu barbat a expulzat femeia si copilu afara din casa. A chemat si politia ca s-o expulezeze. In fine. Se pune femeia sa explice care este situatia sau care nu este. Imi zic, saracuta de ea prin ce chinuri e obligata sa treaca. Citesc mai departe, cand, ce imi vad ochii? Citez din Mihaela Radulescu: "Ce fel de bărbat face asta, domnilor? Câte femei de milionar au trăit acest coşmar, doamnelor?" Poftim, zic? Cate femei de milionar? Femei de milionar? Brusc imi trec parerile de rau si compasiunea pentru biata femeie. Imi zic, stai asa bai. Femeie de milionar? Nu zic ca femeile de milionar n-ar trebui si ele protejate de abuzuri, dar gen zic cate femei de milionar cunosti, femei de milionar +abuzate? Eu personal nu cunosc nicio femeie de milionar, nu cunosc nici macar un milionar, n-am nici macar 100 lei in buzunar in momentul asta. Nu zi femeie de milionar. Daca as fi femeie si as fi abuzata oare cum as zice? Cate femei de parlit in cur au trait acest cosmar doamnelor?

2 comentarii:

  1. Ilhan, ai fost foarte fin in a observa sofismul folosit de distinsa doamna.
    Pacat ca, photosopata, doamna aceasta arata bine, nu prea stie ea retorica...

    RăspundețiȘtergere
  2. hai sa abuzam ca suntem niste abuzati (adica oameni fara buze)
    Distinsa doamna cred ca va schimba numele emisiunii pe care o realizeaza in prezent in "Abuz in familie"

    RăspundețiȘtergere

baga comment