blogspot visitor counter

miercuri, 20 mai 2009

Biker's şi HH

Ieri, anumiţi exponenţi ai bazei 1 şi ai bazei 2, şi-au revigorat extrudările mentale latente. Adică am ieşit cu ăştia la o bere. Am fost mai întâi la Biker's. Acolo poţi bea o bere şi chiar mai multe la terasă chiar dacă eşti căcăcios şi nu ai motor şi băleşti la motoarele altora. M-am simţit ca un intrus, asta până la a doua bere. Fomeile au dat cu "Baftă, noi am plecat în altă parte!", probabil nu au văzut niciun motociclist rebel bunac după care să bălească. Eh, nu-i bai. Noi am rămas cu motociclistele. Muhahahahahaha. Evident, erau nişte nasoale. Mamă, mamă. După nişte bârfe bărbăteşti gen "nu îţi pune bă linoleu' că e naşpa", "de ce nu scoţi folia de pe procesorul de efecte?", "nu ştii pe nimeni care să cumpere 1000m3 de cărămidă?", "mai luăm mă nişte stiksuri?", am zis să mergem şi în HH. Am mai băgat sub bot nişte beri, unii şi nişte vodcă chit că nu era dram de atmosferă de rockăreală, am dat cu munteanu din cap puţin pe judas, iar bârfă bărbătească, am mai dat din cap puţin. Hai acasă. Ptiuuuuu. Ora 3.
Deci e bine la Biker's şi la HH.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

baga comment