blogspot visitor counter

vineri, 8 mai 2009

Aventurile unei namile la dentist III

Ieri am fost la Nico, să-mi fac dinţii gen. Evident că nu am mai avut emoţii, chiar deloc. Nu a trebuit să dau jde mii de telefoane să-mi fac curaj înainte, să o sun pe Dana înainte să intru în cabinet să-mi spună de trei ori că totul va fi bine, că nu trebuie să-mi fie frică, că Nico e super atentă (chiar este!), că nu o să mă doară, etc. Nici pe ai mei nu i-am sunat să le spun că intru sub cuţit/freză. M-am dus direct! Evident că mi-am făcut programare înainte. Mă aşez eu pe scaun încrezător şi vesel şi Nico îmi zice: "Ai scris tu acolo la tine pe blog că îţi umblu cu cuiu în masele, cine ştie ce vor crede ăştia care citesc. Că lucrez cu toate porcăriile."
Deci Nico lucrează cu materiale bune, are grijă ca orice cui din ăla să fie nou. Gen pe ceas, am văzut eu cum scotea din ambalaj nou nouţ.
So, mi-a făcut dintele din faţă, acum nu mai arăt ca un boschetar şi nu va mai durea când voi muşca pe cineva de buză. Gen hrrr hrrr. Fierăstrău gen.
Super tare să cereţi o oglindă înainte să vă lucreze dinţii. Să vedeţi ce face acolo. Mă cam enerva Nico că îşi baga ea capu şi îmi zicea să mă întorc cu gura la ea şi nu mai vedeam eu bine în oglindă ce se întâmplă acolo.
Are şi pistol cu laser. Piu piu piu. Nu, nu face piu piu piu.
Gen după ce termină de băgat material din ăla în dinte. Gen poţi să mănânci şi să bei imediat ce ieşi din cabinet. Beton gen.
So, să mergeţi şi voi zic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

baga comment