blogspot visitor counter

vineri, 1 iulie 2011

Aseara...sau cum am stat cu gura cascata o ora

Aseara am fost la concert. La concert de death metal. Malevolent Creation taicutzule!!! Am ajuns la locatie, m-am asezat la o bere cat au cantat sataneii din deschidere, am primit un telefon care mi-a taiat tot elanul, dar....am intrat la concert. Am stat la bar, nu m-am bagat la mosheala, plouat din cauza telefonului. Cuminte asa, cu o bere in mana. Au inceput meseriasii. OAU!!! Ce growl-uri, ce riff-uri, ce ritmuri rapide de baterie. IMENS!!! Mi-a picat fata de la primul growl. Baga vocalul ceva de speriat, tinea growl-urile alea pentru o groaza de timp. Ceea ce e ceva! Il cam imita pe Corpsegrinder la faza windmilling-ul, dar fie, nu m-a deranjat deloc. Cam de cacao scena micuta de la club Fabrica pentru o formatie atat de importanta ca Malevolent Creation. Nu prea aveau loc sa se manifeste. 


Cam asa ar trebui sa arate o scena pentru Malevolent. Asta e o piesa pe care au cantat-o si la Bucuresti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

baga comment