blogspot visitor counter

duminică, 7 noiembrie 2010

tot un fel de macin

nu stiu .... poate nu ... , , dar daca da ...adica din postrea trecuta, : io-s un romantic ,adica am si i i melencolii.. (des in public ) . Una din ele, mealancoliile adica, e: ce bine era cand era ieri (cand iubeam, cand dormeam ,cand parca eram mai zdravan, cand aveam 10(zece) si 9(noua) ,am avut ... era tare, cand zmbeam ,cand iubeam) ca doar sunt un romantic ,si poet : " Io am scris o pezie, ... pentru cine stie, / Tu vei scrie poezii ,... pentru cine stii " . unapestealta , acum sunt in aer liber ...asa-s io pe la 5 6 dimineata ... aiurea normal..!!! NUuuu, nu e aiurea , e tare da sunt io aiurea adica fara vo treaba. adica scriujurnale ...multumeste-i lu count ca e rabdator !!! multumesc ba. am fost in cismigiu soare, , natura ,m-am bucurat ca un copil.Auzi...!!!!...in cispa , auzi,!! .si de la soacra-mea din balcon ( adica direct... nu ca peste alte 3 blocuri) ,se vede Delta . DELTA DUNARII IN PULA MEA!!!!!!! si io ma bucur la un artzar ,,,,si atat de sincer ,de profund,de caca=mas pe el ce frichi e !! Daaaaa!!!!!!... normal ca e altceva la mijloc !!!, daaaa... parca prea "la mijloc e" ! nu ? prea prea. la vara voi avea barca (cu motor ,cu volan, cu permis,.) VREAU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

baga comment