blogspot visitor counter

luni, 8 noiembrie 2010

nu la macin...

pot sa zic : hai ba matei da drumu la scurtmetrajelealeadezicitucanushcumsunt ..si sa ....scriu la 5 .si sa... nu ma schimb la stil .da zic mai stai putin ,si scriu acum. zona crepusculara e atunci cand in orasul in care traiesti ,daca intr-o zi te intalnesti cu acelasi om ,aceeasi masina ,de 5 ori in 5 intersectii diferite,si spui asta cuiva (de acolo ) nu mira ... da n-ai cui (paradoxal nu ),..ca... nu cunosti pe nimeni. da ,corect ,e cu rude,.. pai si ? sa ies la cafea/bere/barfe/tarfe/curse de masini/,..laaa..23:45. cu soacra-mea? cu eva (care are primii dinti )? ,cu ralu (care face piure de ceva ....ca eva abia are primii dinti)?...cu tata? ,cu anonimu care nu raspunde la telefon ?om normal ,muncitor si deci mancator ,bautor ,fumator,.de futut fute gratis,.. PAI MAI STATI SI P-ACASA BA !!! stau singur (conteaza cum si dc , da doar pt mine). nu............. nu nu stau la macin (n-am chiar legatura)da-mi place-n titlu ,macin .stiu dc ma minunam la artzar , am aflat dupa , .. adica acum ,si ca sunt bou am aflat dupa , (ce am gandit ce-am scris), ..adica acum.-----da ...asa ....artzaru ! pai ,la un moment cam cand ar zice un om ca-i jumatea, io nu stiu exact ce m-am dus sa iau.. a mai durat..astia au plecat de la terasa la outlet-ul plm din departatzimall,.. si chiar daca n-am zis oficial pa , se cam intelegea asta. pai asta e :vreau sa se cam inteleaga. asta-mi place.si nu numai la plecare. in fine . nu sunt $cunpik_$hokanta_$ocului_$hi'un numar ,da daca ziceam ca ma minunam la artar....se interpreta, si io sa se cam intzeleaga vreau , NU ? pe aceasta cale ,a intelegerii, mesajul meu pentru ...cumsalezic desresponsabili pt "ulpio cremita biscuiti cacao cu crema frisca a se consuma, de preferinta,inainte de/best before: in grafic"...este:sa mor daca inteleg ce a fost in capu vostru ,alaturi de traditionalul: daca va ganditi sa mai,io zic sa va mai ganditi.

Un comentariu:

baga comment