blogspot visitor counter

miercuri, 15 iulie 2009

Plăcintă de Ridzi

Da. Aseară, când am ajuns acasă, am dat drumul la televizor. Am dat pe Antena3 să mai văd o ştire, o astea. Pac. Ridzi a demisionat. Senzaţional. Ştirea zilei. Unde sunt banii? mă întreb eu.
Oricum, mi se pare cel mai bun lucru pe care-l putea face madam Ridzi ca să se apere. Ştia că dacă ajunge la sesiunea extraordinară a Camerei Deputaţilor, o paşte urmărirea penală. Deci luăm această demisie drept recunoaştere a vinovăţiei.
A fost o manevră bună dacă stau să mă gândesc. Demisionează acum, PDL stârneşte oamenii cu Sterling, deci Tăriceanu o să fie cel vizat, pe ea o va uita lumea, căci aşa se întâmplă, a scăpat basma curată. Eh ce, mare scofală că nu mai e ministru. Oricum bani nu mai e. Hocus pocus preparatus.
Că s-a bătut în piept că nu e vinovată, că ea nu demisionează, că stai aşa să aduc hârtiile.
Dar unde sunt banii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

baga comment