blogspot visitor counter

luni, 1 iunie 2009

Eu sunt un Copil!

Initial am scris cele de mai jos ca si comment la postul lui Canibal:

http://ilanfotoblogeri.blogspot.com/2009/06/1-iunie.html#comments

dar apoi m-am gandit ca ar fi mai buna ca si noua postare decat ca simplu comment:

Nu stiu ce parere au altii, dar eu nu prea sunt deacord cu definitia lui Canibal (din postul precizat mai sus) asupra copilariei (sau credeai ca vreo data, canibalut mic si dragut, ca cel numit The Anti ar putea fi deacord cu ceva :P)


Am sa le iau pe rand:
- a face sex nu e o actiune exclusiva copilariei - ma refer la sex de buna voie (exclud pedofilia)
- a bea alcool nu e o actiune exclusiva copilariei
- a fuma nu e o actiune exclusiva copilariei
- a vorbi urat nu e o actiune exclusiva copilariei (nu am mai facut altre trimiteri la ultimele doua afirmatii - le stim cu totii, daca nu e suficient sa iesi din casa)
- ah ... inocenta - discutabil - dar ok, nu comentez
- pentru ca ne pasa cum aratam - huh? tie la 7-8-9 ani nu iti pasa cum aratai? bine recunosc ca ma simteam fain ca ma imbrac ca tipul cu inelul de foc (parca) din capitan planet, dar da imi pasa cum arat, imi placeau fetele, si ca si in ziua de azi imi doream ca si ele sa ma placa
- nevoia de bani - nu garantez dar cred ca printre primele lucruri pe care le-am spus au fost: ”vreau bani!”
- pentru ca am crescut - cu timpul am adaugat centimetri, dar am dubii in ceea ce priveste cresterea in sens de maturizare...

Asa ca nu ma mir de faptul ca azi dimineaza m-a sunat mama sa imi spuna La multi ani de ziua copilului.

Pentru mine, toti suntem niste copii din ziua in care ne nastem si pana murim. Tot ceea ce conteaza este jocul, tot ce difera sunt jucariile. Acum am schimbat masinutele si soldateii cu fete, relatii, desi m-as intoarce si la soldatei. Nu mai sap in nisip/pamant sa fac cazemate, dar construiesc cazemate din cuvinte. Nu mai joc ratele si vanatorul cu fetele, dar acum tot cu fetele ”sifozez cearceaful”.

Sunt si ma simt un copil! Vreau sa fiu alintat si sa alint, sa ma joc si sa fiu o jucarie, sa imi corup in fiecare zi inocenta si sa refuz in acelasi timp coruptia.

5 comentarii:

  1. nici n-am apucat sa citesc si sa comentez la postul lui Canibal, ca mi-a luat-o The Anti inainte.
    sunt de acord cu The Anti (s-ar parea ca-mi fac un obiei), ramanem copii toata viata (sau cel putin e de dorit sa ramanem copii). in ziua in care am reduce la tacere copilul din noi am deveni ireversibil tristi. poate mai rationali, dar cumplit de serbezi.
    si tot ce tine de bucuria de a trai, de lucrurile simple care ne fac sa zambim, fie ca e vorba de sex, o bauta cu prietenii sau de joaca in parcul de distractii, sunt de fapt manifestarile copilului din noi.

    aaaa, Canibal, ti-a placut zborul?

    RăspundețiȘtergere
  2. zic
    Auzi ba baiete, tu ti-o trageai la 7 ani? On a regular basis a say?
    Ca te-ai imbatat odata din curiozitate sa vezi ce bea bunicu-tu cand coboara in beci, asta este alta treaba. Doar nu beai 7 beri asa miercuri la Lentzi cand aveai 5 ani.
    Ca fumai ca penalu chistoace si te cacai pe tine si faceai posta o tigare furata cine stie de pe unde ca sa te dai si tu "mare" iar alta treaba.
    Vorbeai urat ca nu aveai voie, repetarea in "gura mare" a organelor genitale este specific copiilor de 4-5 ani.
    La 7-8-9 ani nu ma interesa cum arat si nici nu tin minte daca ma interesau fetele pe atunci. Se poate sa fi fost perioada mea Robocop. Si da imi placeau unele fete de la mine din cartier dar le placeam in secret.
    Ca vroiai bani ca sa-ti cumperi cauboieni este diferit de nevoia de bani pe care o simti acum, mai ales ca ti-au taiat salariul.(gluma)
    Daca tu vorbesti si simti ca la 5 ani inseamna ca esti un geniu si ma inclin in fata ta. Sa mai pomenesc ca te stiu din clasa a x-a? ma calculatoristule ma. Ma nu ma face sa dau din casa.

    @Medeea-Sela: daaaaaaaaa, mai ales ca era cel mai tare avion ever.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce mi se comunica si ce inteleg ....

    devii matur doar daca ti-o tragi de un anumit numar de ori pe zi, regular basis gen;

    devii matur doar daca bei des, on a regular basis gen;

    devii matur doar daca nu te ascunzi cand fumezi - pai eu nici acum la 26 de ani nu fumez de fata cu ai mei;

    daca repet in gura mare continuu demunirea organelor genitale sunt un copil - adica daca ma apuc acum sa spun asa repetat vreo 5 minute P..A, P..A, Pupupulalala, P..A ..... - am 4-5 ani (hihi);

    mie si cand eram mic imi placeau fetele si nu o tineam secret - tin minte ca m-am pupat cu una in clasa I, si invatatoarea i-a chemat pe ai mei la scoala (nici acum nu inteleg de ce), sau ma puneam in genunchi in fata feletor si le spuneam 2-3 versuri....

    despre nevoia de bani ce sa zic - nici atunci nici acum nu aveam bani, si atunci si acum incerc sa fac rost, si atunci si acum incerc ca prin bani sa reusesc sa imi rezolv anumite nevoi. Daca la 5 ani ar fi existat Medierval Total War in nici un caz nu as fi dat banii pe soldateii de plastic.

    Pentru mine nu s-a schimbat nimic. Cand eram mic am dat foc la magazia cu lemne, acum in delta principala mea placere este sa fac focul ... cu cat mai mare cu atat mai bine.

    Da! Recunosc, sunt lucruri ce tin de mine care au suferit transformari. Nu mai am 1.20m am aprox 1.80m, imi creste si barba si imi e lene rau sa ma barbieresc, cand eram mic era o placere pt mine sa iau briciul lui Papu si ma ma fac ca ma barbieresc ... dadeam si cu spuma :)

    Da. Multe lucruri s-au transformat, dar in esenta totul a ramas la fel. Singura diferenta pt mine e ca atunci cand eram mic vroiam sa fiu mare, acum imi doresc sa fiu mic sa fiu iar in clasa I, sa ma iau o fata in brate sa o pup pe umar iar ea sa roseasca.

    RăspundețiȘtergere
  4. interpretari interpretari marca TheAnti. mai bine nu mai zic nimic pentru nu o da in predici despre individ (muhahhahaha), anarhism, ateism (in ordine inversa)

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt curios ce o sa mai urmeze acum. integrarea in absolut poate?

    RăspundețiȘtergere

baga comment