blogspot visitor counter

vineri, 12 iunie 2009

Aventurile unei namile la dentist IV

Ieri am fost la dentist. Măseaua spartă. Spartă de aproape 2 ani. Poţi să faci şi un cântec: "Măseeaaaauaaaaa e spaaartăăăăăăă, spaaartăăă de 2 aaaaaaaaani, dar ea nu mă doaaaaare pentru că e moaartă, moaaartăă de 2 aaaaaaani!". Deci am fost la Nico, stomatologul meu preferat. M-am pus lejer pe scaunul privit altădată ca un mobilier de tortură. Parcă venisem în vizită. "Ce vrei să facem azi?" întreabă Nico. "Păi, măseaua aia" răspund. "OK". Pac frate 2 fiole de anestezic. Accept, vorba lu Succintu. Simţeam că îmi muşc dinţii de la atâta anestezic. Deh, ce şi-o fi zis Nico, decât sş-l aud pe ăsta cum se smiorcăie pe aici, mai bine pac pac 2 fiole, beton, ciment, lemn, os Se uită, se uită şi zice :"S-ar putea să scotem nervu dacă te doare când curăţ". Am belit-o îmi zic. Pac pac începe să cureţe. Curăţă, curăţă şi începe să mă doară puţin, dar puţin. Te doare? Puţin zic. Cât de tare? Atât, arătându-i din degete. De la 1 la 10 mă doare cam de 0,8. Aha, deci te doare puţin. Scoatem nervu. şi dă-i zzzzz zzzz zzz z zzzzzzzzzzz şi curăţă şi zzzz z z z z z zzzzzz. Deodată, scoate nişte ace. Holy fucking shit. Şi a început să bage, să scoată, să bage, să scoată. Deodată puţină durere. De la cât la cât te doare? 8 zic. O văd că scoate acu şi ia nişte pansament, îmi zic că pune acolo la gaura de la nerv să-l mai anestezieze. Bă şi mă cam durea aşa puţin, cam de 4 aşa. Bă da ce anestezic pune de mă doare aşa? Eeeeeee, apasă ea acolo cu pansamentu de aia mă doare. Când colo, scoate acu din gura mea cu un fir aşa mai gros, ca un viermişor. Gataaaaaaaaaaa. WOOOOOOWWWWWW. Asta a fost tot? Nu mai ai unu. Damn. Ăla nu m-a chinuit doar că aveam o tonă de anestezic în gură şi a trebuit să stau mult cu gura deschisă. A curăţat fata o grămadă. O oră şi ceva. Cred că se plictisise îngrozitor şi cred că îmi puţea şi gura de la căcatu ăla cariat din masea că tot îşi trăgea masca pe nas. Muhahahaha. M-a curăţat, mi-a pus o plombă să ţină acolo până azi, cnând mă duc din nou. Dacă vreţi să vedeţi pe viu puteţi veni. Prefer fete. Aş avea nevoie de o domnişoară cu ţâţe mari pentru a-mi ţine oglinda cât mă uit eu la ce îmi face Nico în gură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

baga comment