blogspot visitor counter

miercuri, 8 decembrie 2010

Versus

 Conţinutul adresei unui prieten către firma RCS-RDS.

"Stimati Domni, Sunt George-Daniel DAVID, adresa de corespondenta str. xxxxxx, nr.x, bl. x, et.x, ap. x, sect.x, Bucuresti, tel. 07xxxxxxxx, CNP xxxxxxxxxx, ID client xxxxxxx si beneficiez de serviciile dvs. din 2007 conform contractelor: 70000xxxxx (televiziune Extra+HBO), 70160xxxxxxx (internet cableLink 2), 70141xxxxx (telefonie fixa si mobila "gratuita")... Sincer nici nu stiu de ce le-am mentionat avand in vedere ca RCS-RDS modifica si intelege sa aplice unilateral continutul acestora functie de reguli, sa le spunem, pentru a nu folosi cuvinte mari, “netransparente”.
Revenind la subiectul nostru solicit lamuriri punctuale pentru urmatoarele: 1. Televiziune Extra + HBO - contractul mentioneaza pentru acest pachet o valoare a abonamentului de 36 ron (TVA inclus) - RCS-RDS factureaza 39 ron (TVA inclus)
Intrebarea 1: In baza carui articol din contract si dupa ce algoritm intelege RCS-RDS sa modifice valoarea facturata? - tinand cont de explicatia oferita de operatorul call center RCS-RDS: "modificarea a rezultat in urma schimbarii TVA-ului", fac urmatorul calcul: 36 (valoarea abonamentului) / 1.19 (TVA anterior) * 1.24 (TVA actual) = 37.51 ron
Intrebarea 2: Daca actualizarea abonamentului s-a facut functie de modificarea TVA-ului, de ce RCS-RDS intelege sa factureze o alta valoare decat 37.51? - exista postat pe site-ul RCS-RDS o oferta de 39 ron pentru pachetul Extra+HBO televiziune fomat digital
Intrebarea 3: Daca RCS-RDS intelege sa factureze 39 ron pentru serviciile sale, modificand unilateral contractul existent, de ce nu beneficiez de calitatea digitala a imaginii, adica serviciile oferite astazi de RDS-RCS raportate la pretul facturat?
(va rog sa tineti cont in formularea raspunsului dvs. de urmatoarele:
- in urma cu aprox 3 luni am fost sunat in 2 randuri de angajati RCS-RDS pentru a se monta in apartamentul de domiciliu un decodor DIGI. Aceasta s-a intamplat in timpul orelor mele de program, iar intervalul oferit era de cateva ore… Angajatul nu mi-a oferit posibiltatea reprogramarii intr-o alta zi pentru a-mi modifica programul in consecinta
- am sunat la call center pentru lamuriri, iar raspunsul oferit a fost urmatorul: “puteti veni oricand direct la orice caserie sa-l ridicati, pentru a verifica stocul va rog sa sunati inainte la acelasi nr. de tel…” - in una din ziele de weekend, horatat sa-mi iau decodorul, am sunat la call center pentru verificarea stocului, raspunsul a fost: “puteti verifica aceste stocuri in orice zi mai putin in weekend, cand nu primim aceste informatii…”
- am plecat sa verific personal la caseriile RCS-RDS si va asigur ca de 2 luni incerc, in zilele de weekend sa intru in posesia acestui decodor… fara success insa, raspunsul fiind invariabil: ” incercati peste cateva zile sau sunati la call center pentru a verifica stocurile…”)
Intrebarea 4: Presupunand ca oamenii muncesc (in intervalul 09:00-18:00) si pentru a-si plati serviciile oferite de RCS-RDS, vedeti vreo varianta prin care pot intra in posesia unui decoder digital in viitorul apropiat? - unele posturi sunt receptionete la o claritate mult inferioara momentului 2007… ma refer la dungi vericale, oblice, “purici”, preponderenta culorii rosii si enumer Antena 2, Digi plus, GSP, MTV, PRO Cinema, CNN, ID, EuroSport 2, Taraf. - mentionez ca exclud o defectiune a echipamentului la care urmaresc posturile TV si am umblat la reglajele fine ale acestuia, fara vreo imbunatatire
Intrebarea 5: Daca RCS-RDS intelege sa mareasca valoarea facturata, de ce serviciile oferite sunt la o calitate inferioara? - RCS-RDS a incheiat de curand un contract nou cu o persoana pe care intamplator o cunosc si ii ofera pentru un abonament de 39 ron pachetul Extra + HBO fomat digital (intr-adevar instalarea nu s-a incadrat in cele 3 zile discutate, dar le-a avut in 7 zile)
Intrebarea 6: Considerati justificata parerea unui client existent ca este discriminat in favoarea clientilor noi? 2. Internet CableLink 2 - contractul mentioneaza pentru acest pachet o valoare a abonamentului de 35 ron (TVA inclus) - RCS-RDS factureaza 39 ron (TVA inclus)
Intrebarea 7: In baza carui articol din contract si dupa ce algoritm intelege RCS-RDS sa modifice valoarea facturata? - aplicand acelasi rationament din explicatia oferita de operatorul call center RCS-RDS: "modificarea a rezultat in urma schimbarii TVA-ului", fac urmatorul calcul: 35 (valoarea abonamentului) / 1.19 (TVA anterior) * 1.24 (TVA actual) = 36.47 ron
Intrebarea 8: Daca actualizarea abonamentului s-a facut functie de modificarea TVA-ul, de ce RCS-RDS intelege sa factureze o alta valoare decat 36.47? - exista postat pe site-ul RCS-RDS o oferta de 39 ron pentru pachetul FiberLink 2 + internet mobil (nu vorbesc despre oferta promotionala de sarbatori ce mentioneaza un pret de 29 ron pentru aceleasi servicii)
Intrebarea 9: Daca RCS-RDS intelege sa factureze 39 ron pentru serviciile sale, modificand unilateral contractul existent, de ce nu beneficiez de serviciul internet mobil, adica serviciile oferite astazi de RDS-RCS raportate la pretul facturat? 3. Telefonie fixa si mobila “gratuita” - contractul mentioneaza, in clar gratuitatea acestui serviciu in limita unor minute mentionate in continutul sau
- RCS-RDS mentioneaza gratuitatea acestui tip de abonament, si la data prezentei, in ofertele prezentate pe site, in conditiile contractarii unuia din serviciile mai sus mentionate - RCS-RDS factureaza 5 ron (TVA inclus), servicii de mentenanta
Intrebarea 10: Cum intelege RCS-RDS sa factureze in fiecare luna 5 ron pentru un serviciu pe care il oferteaza/contracteaza gratuit? Insumand cele de mai sus: Un client nou primeste astazi: 1. Televiziune digitala Extra+HBO – 39 ron 2. Internet FiberLink 2 + Internet Mobil – 39 ron 3. Abonament telefonie fixa + mobila – gratuit prin achizitionarea unui produs de mai sus TOTAL: 76 ron Un client existent, sa-i spunem George-Daniel DAVID, primeste astazi, consecinta a abuzului RCS-RDS (motivez aceasta afirmatie prin lipsa transparentei modificarilor aduse contractelor aflate in derulare si a notificarilor catre client, ce ar trebui sa le insoteasca) servicii mult sub calitatatea celor oferite astazi si la un pret mai mare: 1. Televiziune analogica Extra+HBO – 39 ron 2. Internet CableLink 2 – 39 ron 3. Abonament telefonie fixa + mobile “gratuit” – 5 ron Total: 83 ron Intrebare 11: Este George-Daniel DAVID, clientul dvs., indreptatit sa fie “dezamagit” de serviciile oferite de RCS-RDS? M-am aplecat asupra acestui subiect cu speranta ca veti intelege ca dincolo de atitudinea corporatista arborata de RCS-RDS si conditiile pur comerciale ale acestui tip de business, in centrul atentiei dvs. ar trebui sa fie clientul, iar grija fata de cel existent cel putin comparabila cu cea aratata clientului nou. Posibil sa vina vremea in care, bazandu-ne pe un sistem concurential corect, parerea clientului sa conteze in relatia cu funizorul de servicii si este deasemenea posibil ca eu si dumneata, cel de citesti aceste randuri incercand sa raspunzi sau sa insarcinezi un coleg cu aceasta misune, sa nu mai prindem acele vremuri, dar cu siguranta efortul meu si al dumitale va fi contribuit deja la o relatie normala client-furnizor. Cu speranta ca veti binevoi a raspunde punctual celor 11 intrebari, ma inclin, Al dvs. client, George DAVID"

2 comentarii:

  1. Astia de la RDS sunt niste jeguri, am avut si eu probleme cu ei, am incercat de asemenea sa rezolv situatia amiabil, am cautat explicatii, am avut intrevederi cu diversi de la RDS si dupa 4 luni ... nimic.

    Am rezolvat apoi cu o plangere la protectia consumatorului.
    (dupa un timp de asteptare lucrurile s-au desfasurat in felul urmator):

    Luni - am fost sunat de protectia consumatorului pentru continuarea procedurilor referitoare la plangere;

    Marti - Cei de la RDS m-au sunat sa imi spuna ca nu numai ca vor remedia problema ci in cele 4 luni sunt scutit de plata abonamentului si ca isi cer scuze pentru situatia creata;

    Miercuri - situatia a fost rezolvata asa cum am vb la tel cu cei de la RDS. Si am renuntat la petitie.

    Din punctul meu de vedere incercari precum cea a lui George-Daniel DAVID, desi una de laudat, nu este absolut deloc eficienta.

    Poate fi o demonstrare a calitatilor beletristice, insa cam atat.

    Eventual cel ce o va primi (un secretar sau ceva de genul) va citi printre randuri, ii va da un numar de inregistrare cu titlul ”plangere” si o va inainta unui sef.

    Seful o va citi, asa, repejor. Si o sa zica ... mmm_bine.

    DL George-Daniel DAVID poate sa insite la call center - i se vor da raspunsuri vagi, si eventul va reusi sa isi programeze in intalnire cu cineva de la RDS care se ocupa cu petenti. Acesta ii va spune diverse prin care cel putin se va sugera ca RDS este scutita de orice vina si ca dl George-Daniel DAVID este de vina ca nu si-a luat masuri, ca nu s-a informat bine ... mizerii ...

    (Bla Bla Bla)

    Parerea mea este ca ar trebui la scurt timp sa se adreseze catre protectia consumatorului sa faca si referire la aceasta scrisoare si sa astepte raspuns.

    Oricum, in proportie de 99% raspunsul in cazul sau va fi urmatorul: puteti rezilia contractul, este piata libera, mergi la altu.

    Astfel ca singura metoda valabila este ”parul”, spat geamul, dat foc, pus bombe.

    RăspundețiȘtergere
  2. ba. voi ori aveti un umor <> ,ori... sunteti nebuni de legat . atatea caractere pt o chestiune de 3 lei ,,, la propriu

    RăspundețiȘtergere

baga comment