blogspot visitor counter

luni, 14 decembrie 2009

Actiune caritabila

Salutare,

Asa cum unora v-am spus deja, Andreea (adica iu bi toi) si cu mine, ne gandeam ca de Craciun sa face niste copii putin mai fericiti.
Ne gandeam sa strangem niste b ani cu care sa cumparam niste dulciuri si sa le oferim unor copii de la un orfelinat.

Asadar, asa cum unii deja au fost deacord, am hotarat sa strangem intr-un cont niste bani si pentru ca nu are rost sa deschidem un cont special pentru asta, contul va fi al meu adica urmatorul:

RO25 RNCB 0318 0583 0054 0002
Deschis pe numele meu la sucursala:
BCR – Pantelimon
Daca aveti nevoie de alte date, va rog scrieti la comentarii.
*Doritorilor, le pot trimite un extras de cont la sfarsitul saptamanii.

Ma gandeam ca saptamana asta sa finalizam partea cu stransul de fonduri, iar la sfarsitul saptamanii, eu cu Ilhan (parca asa zicea) sa mergem sa cumparam.

Daca gasiti interesanta initiativa noastra, va invitam sa participati si eventual sa o promovati printre apropiati.
Puteti veni cu idei de cadouri si/sau locuri unde sa le impartim.

Daca am omis pe cineva, dati voi un forword.

Bine, bafta, pa pa pa !

PS : in functie de suma care se va strange, pot promite ca nu fug cu banii. Repet, in functie de suma care se va strange. (glumaaa !)

Paul Mihalache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

baga comment