blogspot visitor counter

vineri, 18 septembrie 2009

Ar fi o treabă

Am fost ieri cu TheAnti în căutare de loc de băut cafeaua. Şi unde să mergem? Hai pe lângă Lucky13. Am trecut pe lângă fostul nostru bar şi am văzut o domnişorică coborând din el pe scări, în rochia ei vaporoasă şi astfel de scurtă încât fluturau toate cele. Pffffffffff. Nervi şi panică. Unde vom mai găsi noi asemenea loc?
Am intrat în Curtea Berarilor la terasa din interior, care este destul de mare. Ne uităm la preţuri. 5 lei cafeaua şi 6 lei sucul. Cur. Mai bine la Lucky13. Cu 3 lei mai scump, dar asta este.
La Curtea Berarilor era cam pustiu la ora la care am fost noi. Adică 17:30. Pe la 18:00 începe distracţia. Au început să vină. Una mai ţâţoasă, una mai cocoşată, una mai piticanie, una mai înaltă (şi bună şi blondă şi cu ţâţele mari). Deci variat. Asta e bine. Dar lipseşte atmosfera de la Lucky. Să simţi că eşti primit cu căldură.
Mai bine la Lucky. Vreau la Lucky13.

2 comentarii:

baga comment