blogspot visitor counter

joi, 5 septembrie 2013

In amintirea vremurilor trecute ( special pentru cei 2 prieteni ai mei)

Ideea mi-a venit intr-o seara. Ba nu mint... Ideea nu mi-a venit, mi-a suflat cineva. O intrebare nevinovata. Un cuvant la o bere, in parc....' De ce nu mai scrieti ma pe blog?' Da' chiar asa? De ce nu mai scriem ma pe blog. Eu stiu raspunsul. Ne-am prostit. Am crescut, 'ne-am maturizat', am intrat in rutina si rutina in noi, am mucegait, am uitat sa radem, am uitat sa ne bucuram, am putrezit si ne-au putrezit. S-a dus lumina din ochii nostri. Am ajuns aia de care radeam alta data. Ne scuzam cu munca, invatat, timp putin. Azi am citit blogul. Am ras, si mi-am adus aminte. A spus o vorba mare cineva la Trident: 's-a spart gasca lu' fii'tu!'. P.S: eu am scris, care mai are curaj?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

baga comment