blogspot visitor counter

joi, 11 martie 2010

Banalitatea propagandei si inventia de inamici

(Textul urmator este un pamflet si imi doresc sa fie tratat ca atare. Mi-am propus sa cuprind o retorica propagandistica rasista si sa arat cat de simplu poate fi sa faci un astfel de text, si cat de usor de la ceve general se poate ajunge la inventarea unei rase si la argumentarea dispretului fata de inventie. Astfel am creat numele unei ideologii care se numeste: PUTEREA OAMENILOR si am identificat un inamic TROMBONII.)

Ideologia noastra este una strict specifica locului. Este cladita pe principiile, morala, cultura noastra… a celor ce traim pe acest teritoriu. Importanta sa insa este una la nivel mondial si trebuie plasata alaturi de marile evenimente ale omenirii. Noi am preluat din impulsul, energia miscarilor la nivel mondial, insa trebuie sa fim deacord ca ne diferentiem mult de restul. Fundamentul, cauzele, rezultatele noastre sunt complet diferite.

Regimurile anterioare au facut un obiectiv din a saraci oamenii, din a ii tine plini de nevoi, in somaj, disperare, decadere. Coruptul regim democratic care azi ne pare unul grotesc, a fost anterior in maximul sau. In maximul exploatarii a tot ceea ce e bun in noi de catre lacomia lor nemarginita. Este tocmai acest esec al democratiei cel care ne face pe noi sa dorim sa refacem ceea ce ei au distrus. Noi nu avem nimic de-a face la nivel intelectual sau politic cu ei. Dimpotriva, noi suntem cei ce vom elimina practicile si teoriile lor. Atat in practica, ideologie, nivel intelectual, teorie, noi PUTEREA OAMENILOR ne opunem democratiei.

Noi nu suntem ca restul popoarelor din Europa, noi suntem noi si unici prin asta. Noi intodeauna am avut propriile noastre viziuni asupra modului nostru de viata si intodeauna am stiut ca nu trebuie pur si simplu sa preluam un lucru doar pentru ca altii il fac. Avem propriile noastre traditii si alegem sa le respectam. De aceea democratia este ceva strain pentru noi. Ea aici nu poate sa mearga decat din rau in mai rau mai ales cand cei ce o promoveaza nu sunt decat niste slugi ale strainilor. Corupta democratiei de dinainte, nu a putut sa reprezinte natiunea in intregul sau si nu au facut decat sa semene ura si conflict, distrugand astfel fundatiile sociale ale poporului nostru.

Noi PUTEREA POPORULUI am fost in stare sa refacem spiritul frant al natiunii. Am reusit sa scoatem tara din criza economica si politica in care ei ne-au adus. Am redat poporului nostru propria sa consistenta. Am redat poporului nostru tot ceea ce ei au furat.

Ultimii ani au demonstrat forta ideilor noastre, au demonstrat ca poporul nostru e mult mai puternic si mai capabil decat organizarea lor. Mai mult decat atat am demonstrat ca perspectivele lor sunt invechite, iar noi suntem viitorul.

Este astfel absolut normal sa fie deranjati de noi. Ei pana acum au parazitat sitemul democrat. Un sistem gandit de ei pentru ei. Ei sunt deranjati de bunastarea la care poporul nostru a ajuns si incearca sa il distruga atat din interior cat si din exterior. Ei spera ca intr-o zi vor putea sa revina si sa reinstaureze coruptia lor. Cauta in orice motive sa ne faca greutati. Tot ce stiu ei este sa nasca conflicte, sa refuze sa ne dea spatiu, pace.

Nu putem sa ingnoram in acest context problema TROMBONILOR, ei sunt cei ce au beneficiat enorm de coruptia democratiei. Ei au creat-o pentru propriul lor beneficiu. Atitudinea noastra a fost una perfecta fata de ei. Noi i-am trata corect, din punct de vedere legal, insa acesti caini nu au onoare si nimic omenesc in ei. Nu poti fi om cand rau intentionat faci rau oamenilor din jurul tau, si asta doar in propriul tau beneficiu egoist.

Ceea ce noi trebuie sa facem in acest moment este sa constientizam faptul ca ei sunt devina pentru tot ce s-a intamplat rau la noi pana acum, si pentru tot raul din acest moment. Noi trebuie sa le intelegem rolul jucat de ei in declinul nostru si sa le spunem pe nume.

Tara noastra este incotinuu supusa boicoturilor de catre TROMBONI, iar pe zi ce trece ei capata tot mai mult tupeu, mai multa nesimtire, iar mijloacele lor sunt din ce in ce mai obscure.

Aceasta lupta a noastra trebuie astfel dusa in primul rand impotriva lor. Ei reprezinta raul absolut, iar daca o tara le tine partea se datoreaza fatului ca ei, TROMBONII, au reusit sa o corupa si sa o maipuleze in propriile lor scopuri. Acest lucru, mai devreme sau mai tarziu il va intelege si comunitatea internationala. Popoarele vor intelege ca a ne critica pe noi, isi vor face ei insisi un rau lor, in mod direct, iar singurul bine va fi indreptat doar catre TROMBONI.

De aceea este de datoria noastra sa eliberam lumea de TROMBONI, sa deschidem ochii lumii si sa ii facem sa inteleaga ca ei nu sunt decat manipulati de TROMBONI, sa aratam lumii coruptia pe care TROMBONII o aduc pe unde trec, si daca e nevoie in cele din urma sa extirpam intregul univers de acesti paraziti.

Noi am reusit in scurt timp sa redam acestei tari virtutile, traditiile, onoarea. Am reusit sa aducem unul langa altul si sa facem sa lupte umar la umar pentru eliberare atat pe cei saraci cat si clasa mijlocie, atat pe cei de la tara cat si pe cei din oras, atat pe cei din Nord cat si pe cei din Sud, pe cei din Est din Vest. Noi am demonstrat forta noastra prin uniunea dintre noi. Prin faptul ca am reusit sa unim puterea cuvantului cu cea a credintei.

TROMBONII de cealalta parte ne vor dezbinati deoarece doar asa ne pot distruge, doar asa ne pot controla.

Atitudinea noastra fata de toti a ramas aceeasi. Strainii care ne-au vizitat tara au putut observa cu usurinta contrastul dintre realitatea de aici si felul in care ne critica tot ceea ce TROMBONII controleaza. Noi vom ramane aceeiasi si nu ne vom pierde, nu ne vom lasa intimidati.

Modestia, claritatea, curajul, fermitatea, decenta sunt virtutile noastre. Pentru noi nimic nu este imposibil, orice poate fi realizat prin forta spiritului nostru.

Nu ne vom teme daca o anumita rasa doreste sa distruga tot ceea ce noi am construit prin unitate, nu ne vom teme, ba chiar mai mult vom face tot posibilul sa rezolvam aceasta problema.

Cheia noastra in victorie sta exact in modul in care reusim sa rezolvam aceasta problema rasiala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

baga comment